Friday 15 March 2013

Dan Sukkerin lähettämä palkinto saapui


Helmikuussa Leivontafoorumilla kisailtiin tuunaamalla korvapuusteja. Kisaan osallistuin Jänöpuusteilla. Sijoituin neljänneksi ja palkinnoksi sain hienon paketin Dan Sukkerilta.

Paketissa oli mukana: 
iso nippu erillaisi reseptejä
Siro sokeria
mansikan makuista tomusokeria
suklaatomusokeria
hyytelösokeri Multia
kanelisokeria
vaniljasokeria
leivontasuti

Näillä sokereilla saa taas monta uutta herkkua aikaan.

Kiitos paljon Dan Sukker!


5 comments:

  1. wow, mikä paketti!

    Minä joudun harmikseni ilmoittaa, että minun viikonloppu on pilalla.. Ei nyt pilalla, mutta olen harmistunut..
    Kävin tänään sinulle pakettia toimittamassa, mutta minun, isännän eikä myyjän kortteja hyväksynyt automaatti, joten paketti lähtee maanantaina vasta eteenpäin. Joudun huomenna yrittää uudelleen ja toivon, että huollon porukat on automaatin käyneet korjaamassa.

    Olen pahoillani :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei hätää :) Hyvää kannattaa odottaa.

      Delete
    2. No hyvä :). Paketti käyty viemässä postin kuljetettavaksi, joten tiistaina olisi paketti sinulla <3

      Delete
  2. Onnea palkinnosta ja tuo on kyllä hieno =)

    ReplyDelete
  3. Tosi makea palkintopaketti !
    Puput saavat varmaan jotain kivaa, hauskaa ja makeaa pääsiäisseuraa :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...